[Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Februarmøtet?

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tir 1. Feb 2005 02:37:34 PST

Suddenly, Marcus Ramberg uttered:

> Februar nærmer seg med stormskritt, og likeså neste møte i Oslo.pm . Ut
> ifra mine beregninger er dette 2. Februar, første Onsdag i måneden.

Foreslår vi tar PAR neste måned, jeg.

Jeg har endelig fått tilgang til oslo.pm sin webside igjen, så nå kan
sidene oppdateres igjen. (Frem til nå har pm.org-serveren vært sånn
halvveis ute av drift på grunn av serverbytte og sikkerhetsting.)

Er det noen som har forslag for sted vi kan dra ut for en pils og en
hyggelig prat? :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen