[Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Sosialt Perl-møte i kveld, 4. februar 2004

Kåre Olai Lindbach barbr-en at online.no
Mon Feb 9 05:10:26 CST 2004

On Wed, 4 Feb 2004 15:59:12 +0100 (CET), you (Salve J Nilsen
<sjn at pvv.org>) wrote:

>Suddenly, Kåre Olai Lindbach uttered:

>...men vi kunne sikkert ha endret dette til "Første arbeids-onsdag i
>måneden" eller noe sånt.
>
>Men du skifter tema. Har DU lyst til å hjelpe til med annonseringen? :)

... og så ble det helt tyst på epost-lista igjen! ;-)

Jeg tenkte jeg skulle lage en perl-modul som ga ut aktuelle datoer,
men fant ut at jeg ikke hadde tid ...

Uansett Salve, du gjør en uvurdelig god jobb, og noen trenger
simpelthen en siste dagers påminnelse. Dog, her er en liste som kan
_redigeres til å være mere korrekt_:
(Dersom noen sender meg korrekte oppdateringer/hint, så kan jeg følge
opp denne langtids-lista, og sende den ut f.eks ca hver måned.)

"Møte-FAQ for Oslo.pm:
Normalt er det sammenkomst for Oslo.pm den første onsdagen i hver
måned. Unntak/bortfall dersom denne onsdagen faller på en
høytids-/helligdag-dag, eller faller på månedene juni, juli og august.
Når annet ikke er nevnt gjelder møtested/tidspunkt:
Pastiz, Tordenskiolds gate 10 v/Rådhuset, klokken 18:00".

+ Angir Oslo.pm-initierte sammenkomster
* Angir andre aktuelle sammenkomster i Norge og Europa ellers.

2004:
+ 3 mars Pastiz?
* 15 mars Påmeldingsfrist for Nordic Perl Workshop, København
+ 7 april Salve tester påske-snøen med start på Aker brygge. Muligens
ender turen på Pastiz.
* 27-28 mars Nordic Perl Workshop http://perlworkshop.dk/2004
+ 5 mai ??
+ 2 juni ??
* 29 juni - 1 juli German Perl Workshop (6.0)
http://www.perlworkshop.de/2004/
+ 7 juli Vi tar fri fra tung Perl-programmering
+ 4 august Vi lar fortsatt hjernen gå på tomgang uten Perl
+ 1 september ??
* 15-17 september YAPC::Europe 2004, Belfast, Northern Ireland
http://belfast.yapc.org/
+ 6 oktober ??
+ 3 november ??
+ 1 desember ??

2005:

--
mvh/Regards Kåre Olai Lindbach
(News: Remove '_delete_' and '.invalid')