[Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Sosialt Perl-møte i kveld, 4. februar 2004

Kåre Olai Lindbach barbr-en at online.no
Wed Feb 4 08:47:24 CST 2004

On Wed, 4 Feb 2004 15:19:47 +0100 (CET), you (Salve J Nilsen
<sjn at pvv.org>) wrote:

>Suddenly, Arne K. Haaje uttered:

>Joda, det er sikkert mulig...
>Har du lyst til å hjelpe med å få dette til? :)

Er det ikke en algoritme på dette også? Slik som hver første onsdag i
måneden, unntatt følgende .... måneder, samt unntatt første onsdag i
måneden som faller innenfor påskeferien elns...       ;-)

--
mvh/Regards Kåre Olai Lindbach
(News: Remove '_delete_' and '.invalid')