[Oslo-aktive] Re: Oslo.pm web

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Mon Nov 25 08:21:08 CST 2002

[Cc: til <oslo-aktive at pm.org>, siden dette er interessant for alle :)]

Suddenly, Arne Vonheim uttered:

> Hei Salve,
> jeg meldte meg frivillig til litt web utvikling på stiftelsesmøtet.
>
> Tok litt tid det her, men her er hvertfall ssh nøkkelen min.

Takk! Nøkkel er lagt til. Nå skal du kunne logge deg på med:

 $ ssh oslo at oslo.pm.org

(ssh-serveren støtter forøvrig ikke komprimering, så ikke bruk dét.)

> Har vi noen plan for hva som skal lages?

Mnja... Har følgende ønsker:

 1. Porte ADiCT til å bli en ren perl-løsning, så vi kan utveksle
    kalender-data med andre foreninger.
 2. Lage et annonserings-rammeverk som gjør det enkelt å oppdatere
    kalender, poste på njus, sende mail og oppdatere websiden - helst i én
    håndvending.
 3. Fiffe opp websidene.
 4. Komme igang med min "101 cool things to do with Perl"-side... :)

Utover dette har jeg bare noen småtanker som egentlig kan vente. Hvis du
har noen idéer, innspill eller lignende, så er det bare å komme med dem!
(Send gjerne mail til <oslo-aktive at pm.org> :)

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen