[Oslo-aktive] Fri programvare-konferanse

Tollef Fog Heen tfheen at raw.no
Fri Dec 13 04:56:14 CST 2002

Hei,

jeg er organisator for COFSINO -- conference on free software in
norway, en fri-programvarekonferanse som skal arrangeres i Oslo til
sommeren.  Vi trenger folk til å holde presentasjoner, og jeg forstår
av Salve at dere har diskutert dette.  Jeg vil gjerne ha et navn på noen
som kan tenke seg å snakke, samt et tema som er litt mer spesifikt enn
bare «perl».  :)

Videre trengs folk til den praktiske gjennomføringen av arrangementet
-- hvis dette høres interessant ut så ta kontakt med meg.

(Jeg står ikke på listen, så jeg ber derfor om at evt svar Cc-es til
tfheen at raw.no.  Takk)

--
Tollef Fog Heen                                                        ,''`.
UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are      : :' :