[Oslo-aktive] Forberedelser til januarmøtet

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Thu Dec 12 09:49:19 CST 2002

Suddenly, Bjørn Furuknap uttered:

> Jeg skriver mye ASP (som i Active Server Pages) med perl. Det er ikke
> mange som gjør det, og det er veldig lite info om det på nett. Jeg har
> funnet ut at det er langt mer behagelig å jobbe med enn VB. En greie kan
> være å se på hvordan Perl fungerer med ASP, og kanskje også ta med litt
> grunnleggende om hvordan ASP funker. Det er faktisk ganske gøy, og
> særdeles nyttig hvis man er begrenset i valg av servermiljø.

Skal vi si at januar-møtet handler om Perl+ASP, og at du holder et kort
foredrag om dette? :)

Møtet blir 9. januar, ble vi enige om på forrige møte.

Kan vi bruke Linpro sine lokaler, eller bør vi finne noen nye?

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen