[Oslo-aktive] RE: [Oslo-aktive] Re: [Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Sosialt Perl-møte,

Bjørn Furuknap furu at lit.no
Thu Dec 5 08:57:15 CST 2002

>  3. Bidra! Kom med forslag. Gode idéer kan man ikke få nok
> av, og det er
>     alltid en sjanse for at noen synes idéen er interessant nok til å
>     gjøre noe med den! :)

Jeg skriver mye ASP (som i Active Server Pages) med perl. Det er ikke
mange som gjør det, og det er veldig lite info om det på nett. Jeg har
funnet ut at det er langt mer behagelig å jobbe med enn VB. En greie kan
være å se på hvordan Perl fungerer med ASP, og kanskje også ta med litt
grunnleggende om hvordan ASP funker. Det er faktisk ganske gøy, og
særdeles nyttig hvis man er begrenset i valg av servermiljø.

Bjørn