[Oslo-aktive] Re: [Oslo-aktive] Re: [Oslo.pm] Sosialt Perl-møte,

Barbro Lie chickxsy at sensewave.com
Thu Dec 5 08:12:10 CST 2002

> Du gikk ikke glipp av så mye, for det var bare 5 personer der,
> inkludert undertegnede.
>
> Det har vært en veldig bratt nedadgående kurve når det gjelder antall
> deltagere på disse møtene. Hvordan skal vi få snudd trenden ?
>
> Terje K

Ha møtet på et sted som serverer mer enn øl? ;)
(sånn at sultne slitne folk som kommer hjem fra jobben kan spise noe under
møtet?)

Ev. ha det på et sted som er litt mer sentralt iforhold til offentlig
transport, så man slipper å gå så mye...? Nerder er late vet dere ;)

Jeg vil gjerne få slenge ut noen forslag:
Amerikalinjen på Jernbanetorget
eller Christiania Bar og Cafè i Østbanehallen.

Helt toppers lokaler, og de serverer pizza og div. snacks i tillegg til å
ha fulle rettigheter.

-Barb. aka Chickxsy
(som beklager sterkt å ikke ha kommet enda, noe kommer liksom i veien hver
gang...)