[nr-pm] dmoz.org

DJ Adams dj.adams at pobox.com
Mon Jan 15 10:29:59 CST 2001

On Mon, Jan 15, 2001 at 04:53:10PM +0100, R. Burbach wrote:
> Liebe Perl-User vom Niederrhein,
>
> ich habe versucht, unsere Webseite im Open Directory
> (www.dmoz.org) listen zu lassen. Ich wollte in die Liste unter
> http://Computers/Programming/Languages/Perl/User_Groups/Europ
> e/
> aufgenommen werden.
[...]
> Hat jemand von Euch aehnliche Erfahrungen mit dmoz.org
> gemacht?

Nein, und moechte ich auch nicht, wenn es so laeuft! ;-)

Aber wir haben auch englisch, wenn die unbedingt es so haben
wollen... Allerdings hast Du aber recht - wir sollten zuerst versuchen
die deutsche Seite(n) reinzubringen...

Hi Jonathan - sorry to drag you in on this, but we're (well, Regina) having
problems getting the dmoz editors to accept the Niederrhein PM URL [1]
for the category above - because it's not in English, despite other PM
groups (e.g. Paris) that don't have English-language content being in there.

For some reason I seem to have mentally linked you and dmoz - I don't
know why - in case you do have any experience with them, what do you think
we can do?

[1] http://niederrhein.pm.org

Cheers for any help or pointers
dj