[Moscow.pm] Save 50% on O'Reilly Perl Ebooks √ One Week Only - Use discount code WKPER5 - Deal expires August 9, 2012 at 11:59pm PT, and cannot be combined with other offers.

Анатолий Шарифулин sharifulin на gmail.com
Вт Авг 7 03:59:33 PDT 2012

А я вообще Mountain Lion купил в AppStore и щастлив, хотя все скачали с
торрентов)

 Анатолий Шарифулин.