[Moscow.pm] Why Perl?

Alex Kapranoff kapranoff на gmail.com
Пн Фев 8 03:53:29 PST 2010

Цитата из документа, который готовят для перлового стенда на CEBIT-е:
"One result (of TMTOWTDI) is that it’s easy to see someone is a bad or
good Perl programmer just by looking at the code. If you need to hide
your skillz, program Python or Java! ;-)"

Всё тут (пароль -- пустая строка):
http://123.writeboard.com/470b8ce9d41307670

--
Alex Kapranoff.