[Madrid-pm] Spanish Perl Workshop 2009

Salvador Fandino sfandino en yahoo.com
Sab Ago 23 09:04:09 PDT 2008

Hola Luis,

> From: Luis Motta Campos <luismottacampos en yahoo.co.uk>

> I may be able to help with that.
>
> Unfortunately, I don't dare to write you back in /castellano/, I can
> read but not write. :) Yet.

entonces sigo escribiendo en castellano... prefieres que lo haga en ingles?

> Due to my geographical position, I will not subscribe to the organizer's
> list.

bueno, la verdad es que la localizacion geografica no es tan importante, muchas de las tareas que aun tenemos pendientes se pueden hacer desde cualquier sitio... asi que animate!!!

> Please tell me who are the talkers and talks that you want to have on
> track and I will try and get you contacts.
>
> I know a good deal of the people in YAPC::EU foundation and can try and
> make some "bridges" and easy your life with the contacts.

gracias por tu oferta!

Aun no estamos trabajando en esa linea y no
tenemos una lista de VIPS a los que querriamos invitar... pero no te preocupes, que
ya he añadido tu nombre en el wiki en el apartado de contactos, para cuando llegue el momento de hacerlo ;-)

> And you can count on me to take part of the workshop, as an attendee. :)

estupendo!!!

 - Salva