[Krakow-pm] Warszawa.pm?

Łukasz Mądrzycki uksza at wp.pl
Sat Dec 22 12:18:08 PST 2007

22-12-07, Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com> napisał(a):
> Widze, ze zle to sformuowalem - wracam w te swieta - ale zostaje juz
> chyba na dluzej.  Nie chodzilo mi bynajmniej o spotkanie w czasie
> swiat :)  Ale jesli bedzie paru chetnych to mozna by jakos szybko
> zrobic takie nieoficjalne spotkanie - poznac sie itp.

hej, hej...
Ja jestem bardzo na tak.
Co do terminów - w zasadzie pełna dyspozycyjność (z uwzględnieniem, że
jestem człowiekiem pracującym, więc nasiadówka o 11 rano się nie
liczy).
Znajdźmy jeszcze kilku, wylosujmy miejsce i zacznijmy...

p.s.
google przy RE złośliwie odpisują do nadawcy wiadomości zamiast na grupę.
Zgaduję, ze chciałeś napisać na krakow-pm i pozwalam sobie dać RE na tę grupę.
Proponuję też przenieść wątek na warszawa-pm, coby kolegom z Krakowa,
których pozdrawiamy, grupy nie zaśmiecać... ;)