[Kiev-pm] scoreboard для моніторингу роботи процесів

Taras Yagniuk truestyler на gmail.com
Чт Янв 19 07:05:45 PST 2012

Привіт всім!

Існує демон котрий створює child-процеси для виконання певних операції з
даними. Виникла необхідність з інших скриптів відслідковувати прогрес
роботи цих воркерів, яких одночасно може бути від 0 до 30. Хотілося б якесь
готове рішення на зразок scoreboard файла (як в proftpd чи mod_status
в apache), в який процеси могли б писати інформацію по своєму прогресу і
який можна було б прочитати іншим perl-скриптом.

Подивився оглядово на кілька модулів:

Parallel::Scoreboard ( https://metacpan.org/module/Parallel::Scoreboard )
Дозволяє зберігати дані будь-якого формату, проте в сорсах не знайшов
використання mmap, відповідно часте писання в файл створюватиме накладні
витрати.

IPC::ScoreBoard ( https://metacpan.org/module/IPC::ScoreBoard )
Створює двовимірний масив цілих чисел, де власне можна оновлювати
інформацію з процесів.
Хотілося б зберігати ще і string дані (наприклад шлях до файлів). В
документації автор приводить приклад пакування рядків в колонки матриці,
але тут ще потрібно враховувати ширину матриці, щоб не вийти за її межі.

Proc::Scoreboard ( https://metacpan.org/module/Proc::Scoreboard )
Останнє оновлення датується 2000 роком, тому відхиляється.

Інших модулів по цій темі поки ще не дивився. Наразі, як я бачу, прийнятний
варіант - IPC::ScoreBoard, на якому планую зробити кілька бенчмарків.
Цікавить чи був у когось досвід подібної комунікації через scoreboard.
Будь-які коментарі та поради - вітаються.

Дякую.

p.s.: якщо мова спільноти лише російська - я можу перекласти питання

--
Best regards
Taras Yagniuk