hrm

Sami Itkonen si at iki.fi
Thu Mar 9 06:11:03 CST 2000

On Mon, 21 Feb 2000, Jarkko Hietaniemi wrote:

> Tuota.  Sanotaan nyt vaikka niin että toivottavasti uusi Helsinki.pm:n
> puheenjohtaja on parempi kuin edellinen ja saa lietsottua enemmän ja
> monipuolisempaa toimintaa, sillä edellinen puheenjohtaja otti ja
> pakeni Bostoniin töihin ainakin kahdeksi vuodeksi.
>
> Terv.  Helsinki.pm:n entinen puheenjohtaja, jo Bostonissa

Tähän väliin voisi vaikka sanoa "voihan hitsi". Täytyy myöntää, että
helsinki.pm:n toiminta on ollut jonkin verran kuollutta viime aikoina.
Osasyynä tähän lienee varmaan se, että yhdistyksen toiminta on degeneroitunut
kaljakuppiloissa istumiseksi (no, eipä siinä missään vaiheessa paljoa
muuta ollutkaan :) Kyllä perlin tienoilta varmasti muunkinlaista
toimintaa saisi aikaiseksi, kunhan vain innostusta ja mielenkiintoa
riittää.

Koska se olen ollut minä, joka [varsin heikosti] on viime tapaamisiin
yrittänyt ihmisiä potkia, niin valitsen itseni yksimielisesti ( ;)
yhdistyksen puheenjohtajaksi (interim) seuraavaan kokoukseen asti, joka
on ensi tiistaina. Interim on tuossa sen takia, että olen itsekin
parin kuukauden päästä lähdössä ulkomaille, joten pitemmäksi aikaa
en voi paikkaa pitää.

Eli: kutsuun siis kokoon yhdistyksen seuraavan tapaamisen. Aika on tiistai
14.3 klo 19, paikka on vielä mietittävänä. Tapaamisessa on tarkoitus miettiä
seuraavan puheenjohtajan valintaa ja hpm:n tulevaisuutta yleensä, mm.
sitä, mitä toimintaa yhdistys voisi järjestää.

Oli mukavaa, jos mahdollisimman moni pääsisi paikalle. Kommentteja ja
ehdotuksia paikan (ja myös ajankohdan) suhteen voi esittää.
--
 Email: si at iki.fi, WWW: <URL:http://www.iki.fi/si/>