assistentteja perl-kurssille?

Jarkko Hietaniemi jhi at iki.fi
Fri Sep 3 08:02:26 CDT 1999

Tuota, olisiko halukkaita assistentteja Helsingin yliopistossa
loka-marraskuussa pitämälleni Perl-kurssille?  Alunperin oli varattu
60 hengen sali ja 2 assistenttia, mutta nyt kurssille on
ilmoittautunut jo 300 halukasta...  Ihan näin montaa ei ehkä voida
ottaa, tarpeeksi suuria saleja ei enää ole saatavilla, ehkä
mahdollisesti 200 hengelle saattaisi löytyä tilaa...

Assistenttien tehtäviin kuuluisi parin pienen harjoitustyön ja
lopputenttien korjaaminen.  Palkkauksesta yms. minulla ei ole
hajuakaan, ei minulla ole tietoa edes omasta luentopalkkiostani :-)

Jos halukkaita on, niin laittakaa minulle ja
teija.kujala at cs.helsinki.fi:lle postia hetimiten.

--
$jhi++; # http://www.iki.fi/jhi/
        # There is this special biologist word we use for 'stable'.