Konsultointia?

Matti Airas mairas at iki.fi
Wed Mar 31 00:36:14 CST 1999

On Wed, 31 Mar 1999, Ari Jolma wrote:
> Mikä sen firman täsmällinen muoto olisi niin siinä mielelläni luotan vaikka
> Airaksen Matin tapaisiin, jotka tuntevat asioita sikäli ehkä paremmin. Mulle

Hui! Älä! Minä vain kirjoittelin omia mielipiteitäni ja näkemyksiäni
mahdollisimman uskottamaan sävyyn puettuina, mutta ei minulla mitään
syvällistä tietoa asioista ole.

Nyt on kiiru, osallistun keskusteluun myöhemmin lisää.

Matti Airas 						     mairas at iki.fi
Research Assistant			       http://www.hut.fi/u/mairas/
HUT / Acoustics Laboratory				 PGP key available

[[ Herausgegeben vom internationalen Institut für Ordnung und Disziplin ]]