Helsinki Perl Mongersin sivut ja meililista mpolin palvelimelle? (fwd)

Jarkko Hietaniemi jhi at iki.fi
Mon Jul 5 06:40:23 CDT 1999

Jukka Juslin writes:

 > Moi Jarkko,
 >
 > Nyt olisi mahdollista siirtaa noi sivut ja meililistakin toiselle
 > palvelimelle.
 >
 > En tieda meililistan viimeaikaisesta luotettavuudesta, minulle ei tullut
 > noin kolmeen viikkoon yhtaan meilia listalta vaikka Sami Itkosen mukaan
 > siella kylla keskusteltiin TPC:sta. Onko mitaan tuntumaa?

Kyllä siellä tosiaan moista keskustelua käydään ja kuten sinulle postia
laitoin sinulla on siellä jopa kaksi eri osoitetta.  Mutta jos et ole
sitäkään viestiä saanut...

 > Tuossa saattaa olla joku hintaongelma, mutta luulen etta sivut saattaisi

Siis meillä on jo domaini ja DNS, pm.org hoitaa, emme siitä maksa ainakaan.
Kysehän on vain siitä mihin IP-osoitteeseen pyydämme pm.org:in laittamaan
helsinki.pm.org:in osoittamaan.

Emme shellitunnuksia tarvitse jos saamme sellaiset ftp-oikeudet että
voimme poistaakin kamaa tarvittaessa.

Mutta siis, jos maksaa niin kuka maksaa?

--
$jhi++; # http://www.iki.fi/jhi/
        # There is this special biologist word we use for 'stable'.