muistutus: ma 15.02. tapaaminen Espoon Otaniemessä

Jarkko Hietaniemi jhi at iki.fi
Thu Feb 11 08:51:46 CST 1999

Tarkempi paikka:

	Dipolin alakerrassa sijaitseva tex-mex ravintola "Keltsu"
	(virallinen nimi, ööö, oliko "Cantina Tex-Mex"???)

: http://www.hut.fi/~jtjuslin/isokartta.JPG
:
: Paikka on kohde 18 kartalla (Dipoli). Rakennusta kiertämällä esimerkiksi
: vastapäivään $round++; niin löytyy ravintolan tapainen =). Tuo kartta on
: hieman suttuinen, kun olen joskus syksyllä tehnyt siihen hienoa
: ajanhallinta-kuviota, kun ajattelin suunnitella missä olen mihinkin
: aikaan...

	Ulkopaikkakuntalaisille julkisilla liikkuvilla:
	keskustasta linja-autoaseman yläkentältä 102, 102T.
	Joku alkuasukas voisi selostaa optimaalisen
	poisjääntipaikan...

Tarkempi aika:

	Klo 19:00.

--
$jhi++; # http://www.iki.fi/jhi/
        # There is this special biologist word we use for 'stable'.