Tapaaminen torstaina ?

Tuomas Lukka lukka at fas.harvard.edu
Tue Apr 6 16:07:08 CDT 1999

On Tue, 6 Apr 1999, Jarkko Hietaniemi wrote:
>  > Ehkäpä tapaamisen voisi siirtää vaikka ensi viikkoon, jotta sinä ja
>  > Tuomaskin (?) ehtisitte mukaan..
>
> Onko Helsinki.pm meidän varassamme? :-)  Mutta tietysti, juu, jos
> vain käy muille.  Jos vaikka Tuomaskin olisi jo kalibroinut itsensä
> Euroopan aikaan...

Joo, sunnuntaista alkaen olen vapaa ja kalibroitu, ainakin riittavan
tarkasti Perl-tarkoituksiin. Poistun Sitten taas 9.5 ja palaan joskus
toukokuun lopulla.

	Tuomas

P.s. USA:an verrattuna Suomen verotus on lastenleikkia. ARRRRRRRG
P.p.s. jos joku haluaa kirjastani vedoksia aina kun niita teen, kommentointia
varten, niin ilmoittautukoon - aihe oli siis oliopohjainen ohjelmointi
Perlilla. Olen juuri paasemassa siihen kauan puhumaani robottilukuun (
tahan mennessa en ole sita koodia viela ehtinyt hiomaan).