Konsultointia?

Ari Jolma ajolma at ahti.hut.fi
Mon Apr 5 02:46:38 CDT 1999

At 12:18 4.4.1999 +0300, Jukka Tapani Juslin wrote:
>On Sat, 3 Apr 1999, Tuomas J. Lukka wrote:
>->
>->Eli kun olen saanut osakeyhtiön tilanteesta selvää, voisimme kaikki
>->Perl-konsultoinnista kiinnostuneet tavataja miettiä asioita. Homma olisi
>->hyvä saada pyörimään niin, että TPC 3.0:ssa voisi mainostaa. Lähetin itse
>->sinne kolme abstraktia joten todennäköisesti olen sinne menossa - varmaan
>->ainakin yksi otetaan.

Minä en ole lähettänyt TPC:hen abstrakteja mutta muuten saattaa olla
mahdollista,
että menen sinne - kiinnostaa ja mulla on seuraavalla viikolla konferenssi
(ISESS 1999, Int. Sem. on Environmental Software Systems), johon mulla _on_
hyväksytty juttu.

>Jep. Minäkin haluan tulla mukaan.

Montereyhin? ;-)

>PS. Helsinki.pm:llä pitäisi olla kokous ensi torstaina, sen voi kyllä
>varmasti siirtää vaikka perjantaille jos Tuomakselle sopii se paremmin.
>Keille tämä sopisi ja ketkä olisivat tulossa?

Mulle sopivat ensi torstai ja perjantai, missähän se on?

ah, come on! se on vain 7 tuntia

Ari