Konsultointia?

Jukka Tapani Juslin jtj at niksula.hut.fi
Sun Apr 4 04:18:01 CDT 1999

On Sat, 3 Apr 1999, Tuomas J. Lukka wrote:

->Sain juuri kuulla, että saatan saada valmiin osakeyhtiön käyttööni.
->
->Lisäksi olen tulossa (perhesyistä, ei mitään vakavaa) käymään Suomessa
->todennäköisesti torstaista lähtien.
->
->Eli kun olen saanut osakeyhtiön tilanteesta selvää, voisimme kaikki
->Perl-konsultoinnista kiinnostuneet tavataja miettiä asioita. Homma olisi
->hyvä saada pyörimään niin, että TPC 3.0:ssa voisi mainostaa. Lähetin itse
->sinne kolme abstraktia joten todennäköisesti olen sinne menossa - varmaan
->ainakin yksi otetaan.

Jep. Minäkin haluan tulla mukaan. Voisin ehkä hoitaa tuota yhtiön
web-sivu puolta - täytyy katsoa tulevassa palaverissa sitten tarkemmin.
Tuomaksen ja Matin ehdotukset firman rakenteeksi ja ideaksi olivat minusta
varsin hyviä.

	Jukka

PS. Helsinki.pm:llä pitäisi olla kokous ensi torstaina, sen voi kyllä
varmasti siirtää vaikka perjantaille jos Tuomakselle sopii se paremmin.
Keille tämä sopisi ja ketkä olisivat tulossa?

---
Personal page (picture of me and contact info) http://www.hut.fi/~jtjuslin

NEW ! Helsinki Perl community (I am the webmaaster):
        Check out http://helsinki.pm.org