[Groningen-pm] bijeenkomst 13 januari

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Jan 13 07:22:16 PST 2015

Hallo allemaal,

Ik neem aan dat het vanavond dus niet door gaat.

Ik kom in elk geval niet, als ik niet zeker weet dat er meer mensen komen,

Jammer,
Volgende maand beter!

Groetjes, Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"