[Groningen-pm] bijeenkomst 13 januari

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Wed Jan 7 05:04:05 PST 2015

Hallo allemaal,

Een andere mogelijkheid is om het te vragen bij hotels.nl te doen, ik
vond het dat laatste keer dat we er waren een leuke en goede locatie.

Ik hoop wel dat er een aantal mensen zullen komen, en dat ook van
tevoren laten weten (!)

Van tevoren eten zit er natuurlijk nog altijd in.

Wie van jullie had er contact met iemand van hotels.nl?

En Piet: Ik kan je altijd halen en brengen, als het nodig is, ik ben
toch altijd met de auto.

Groetjes, Hermen

On 07-01-15 13:41, Piet Plomp wrote:
> Hoi allemaal,
>
> Komende dinsdag, de 13e, is het weer tijd voor de Perl Mongers bijeenkomst.
>
> Aangezien we geen locatie meer hebben moeten we wat anders verzinnen.
> Hermen en Paul hebben al een voorstel gedaan,
> hier volgt het mijne met de opmerking dat ik er zelf nog niet weer bij kan
> zijn (revalidatie na de operatie kan tot 4 maanden duren).
>
> Ik heb gemerkt dat het hebben van een locatie, met name Lokaal Ambrosius
> een groot voordeel was. Vaak waren er meer mensen dan zich hadden
> aangemeld op de lijst. Maar Ambrosius is failliet en het Launch Café wil
> [...]

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut