[Groningen-pm] Perl script doet niet wat ik wil

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Feb 18 04:53:00 PST 2015

Hoi,

Op één van mijn machines kom ik een raar probleem tegen: awstats (een
Perl script) geeft alleen de optie om het huidige jaar te laten zien.
Zie b.v. hier: https://www.vandervlis.nl/awstats/awstats.pl
Je kunt dus niet kiezen voor b.v. 2014, terwijl die gegevens er wel
zijn, zie bijvoorbeeld:
https://www.vandervlis.nl/awstats/awstats.pl?month=03&year=2014

Hetzelfde script doet het wel goed op een zelfde andere server, ik heb
geen verschillen in de configuratie kunnen vinden.

Daarom ben ik aan het kijken hoe awstats de lijst met jaren maakt, maar
ik snap niet helemaal wat er gebeurd in het script. Misschien heeft
iemand zin er eens naar te kijken?  Het script heb ik hier neergezet:
https://www.vandervlis.nl/awstats.pl.txt  Zoek op "ListOfYears".
Ook aanwijzingen over "hoe te debuggen" zijn welkom, bijvoorbeeld hoe
die ListOfYears variabele uit te lezen is, volgens mij is het een array.

Als ik awstats.pl voor mijn site met -debug=4 draai, dan krijg ik deze
output: https://www.vandervlis.nl/awstats-debug

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl