[Groningen-pm] Café de Minnaar

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Feb 9 01:12:38 PST 2015

Dus morgenavond bij de Minnaar?

http://www.deminnaar.nl/

Eten waar?
Grieks lijkt mij wel wat, maar zit slecht in de vegetarische hoek
Indisch is wat mij betreft altijd goed, dus misschien Moghul?
http://www.moghul.nl/ <http://www.deminnaar.nl/>

Als ik daar kan parkeren kan ik ook wel een scherm (24 of 17 inch)
meenemen, (moet alleen even aan stekkerblok denken, vrees ik)
Ik heb tegenwoordig ook een minipc-tje, waar ik vast perl6 (Rakudo*) op
zal zetten. Kunnen er ook meerdere mensen hacken als ze een laptop mee
hebben

Hopelijk allemaal tot morgen!

Groetjes, Hermen

On 05-02-15 15:44, Tim Homan wrote:
> Hallo,
>
> Perl 6 zit er inderdaad aan te komen, misschien zelfs nog dit jaar!
> Mij lijkt erg leuk om het over Perl 6 te hebben, ik ben nog niet
> ingedoken maar misschien kan iemand die er beter in zit een overzicht
> geven van de belangrijkste aspecten.
>
> Groet,
>
> Tim
>
> Op 5 februari 2015 14:02 schreef Paul van der Vlis <paul at vandervlis.nl
> <mailto:paul at vandervlis.nl>>:
>
>     Op 05-02-15 om 12:57 schreef Th. J. van Hoesel:
>     >
> [...]

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut