[Groningen-pm] Vraagjes.

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Tue Sep 30 02:32:53 PDT 2014

op 30-09-14 10:52, Arthur Bauman schreef:

> Webdevelopers er ook bij zetten?

Geen probleem, "sysadmin en/of (web)developer".

> Adresgegevens zijn niet nodig, want het komt op de site van Launch Café
> waar de adresgegevens al  staan.

> Ik vind hem goed, als ik geen bezwaar hoor geef ik deze tekst door.

Zelf ben ik bang dat als ik deze tekst zou lezen, ik toch niet zou
komen. Maar ja, ik ben ook geen (Perl) programmeur. Maar of we ons
richten op mensen zoals ik is de vraag.

Als het aan mij lag zou ik een omschrijving geven als:
-----
Groningen Perl Mongers is ontstaan als Perl gebruikers groep. Er wordt
uiteraard aandacht gegeven aan programmeren in Perl, maar er komen vaak
ook andere onderwerpen ter sprake. Er komen zelfs mensen die niet
programmeren speciaal voor deze andere onderwerpen en om contacten te
onderhouden. De meeste mensen die komen zijn sysadmin of (web)developer
op Linux servers.
-----

Groet,
Paul.