[Groningen-pm] Onze laatste 'Docker' meeting

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Fri Oct 17 03:09:16 PDT 2014

op 17-10-14 11:27, Johan Vromans schreef:

> Dit is een heel andere docker ;)

Ah, mijn excuses, dit is de juiste:
https://packages.debian.org/jessie/docker.io

En inderdaad, daar zie ik alleen ARM en Intel.

> Welke versie van Go?

4.9.1

> Ik had een discussie hierover met de developer van SyncThing (helaas ook
> geschreven in Go) en die had het erover dat GccGo een te oude versie van
> Go was.

Mijn kennis wat dit betreft gaat niet zo groot.

Uiteraard zou het kunnen dat gccgo achterloopt, wat niet wil zeggen dat
dit na verloop van tijd niet weer goed kan komen.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl