[Groningen-pm] ambrosius gesloten

Arthur Bauman pm at bauman.nu
Mon May 19 09:44:59 PDT 2014

On 05/17/2014 01:09 PM, Arthur Bauman wrote:

> Volgens mij kan het in de avonduren als het vrij is. Er  zijn ook al
> regelmatig PHP en Python bijeenkomsten dacht ik.
> Ik vraag maandag gelijk even. Ik beloof niks.
>
> Er werken heel wat programmeurs, misschien....

Ik heb nagevraagd en het aanbod staat nog steeds. We kunnen er 10 juni
terecht.
Er is goede WiFi verbinding en er is een beamer. We moeten zelf
consumpties meenemen.
De eerste 2 keer is er een beheerder van het Launchcafe aanwezig daarna
kunnen we zelf een sleutel krijgen (als jullie je gedragen ;-) ).
Er zijn geen kosten aan verbonden.

Het is denk ik wel leuk als we wat in de fooienpot doen (bv geld wat we
uitsparen omdat we eigen bier meenemen). Maar dat is niet verplicht.

Ik vind het zelf een hele mooie ruimte.

--
Arthur Bauman