[Groningen-pm] ambrosius gesloten

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Sat May 17 02:00:45 PDT 2014

 > Jammer van Ambrosius.

Heel jammer, inderdaad.

> Ik werk momenteel vanuit http://www.launchcafe.nl
> Ik heb al eens gevraagd of wij als Perl Mongers daar terecht kunnen.
> Dat kan gratis. Het is een hele mooie ruimte.
> Wel moet je eigen drank meenemen omdat ze geen horeca vergunning hebben.
> Als er belangstelling voor is kan ik nogmaals vragen.

Wat mij betreft lijkt het wel wat, ik wil ook wel een beetje sponsoren
indien nodig. Kan dat ook 's avonds? Ik zie alleen openingstijden overdag.
Zou je het nog eens kunnen vragen?

Ik hoop wel dat we dan weer met wat meer mensen zijn dan afgelopen keer...

Groetjes, Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"