[Groningen-pm] bijeenkomst dinsdag 11 maart

Th. J. van Hoesel th.j.v.hoesel at gmail.com
Fri Mar 7 04:56:20 PST 2014

Even wat aandacht vragen:

Tjilp, Weder-Tjilp en Volg @PerlNL

https://twitter.com/perlnl/status/441917326443937792

Op FaceBook heb ik de event-pagina aangemaakt:

Als je zelf FaceBook gebruikt, 'Like' dit evenement maar nog mooier, nodig (geselecteerde) vrienden uit.

Waarom? Omdat het helpt. En wellicht komen er niet direct meer mensen, het helpt Perl-NL.

Op 7 mrt. 2014, om 12:44 heeft Piet Plomp het volgende geschreven: