[Groningen-pm] Bijeenkomst Groningen Perl Mongers, dinsdag 10 juni 2014

Th. J. van Hoesel th.j.v.hoesel at gmail.com
Tue Jun 10 05:51:06 PDT 2014

Ik zie jullie bij de Kohinoor!

en de volgende keer zal ik het FB event wat eerder aankondigen, maar het staat er nu wel op. Als je op FB zit, geef je daar op, doe wat like's enzo EN vooral, nodig je FB vrienden uit via FB zelf!

hoe zit het met consumpties vanavond?
kosten?

Theo

Op 10 jun. 2014, om 14:47 heeft Hermen Lesscher het volgende geschreven: