[Groningen-pm] bijeenkomst dinsdag 8 juli

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Thu Jul 3 01:35:27 PDT 2014

Hoi allemaal,

Hoewel het me heel leuk lijkt om een keer bij Hermen te kijken, vind ik
het voor nu teveel tijd kosten. Ik heb een voorkeur voor ergens in de
stad, zodat ik om een uur of 10 weer naar huis kan fietsen.

Heb verder geen voorkeur voor een locatie in de stad, zowel bij Paul als
in het genoemde café vind ik prima.

Groetjes,

Piet