[Groningen-pm] bijeenkomst 11 februari

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Wed Feb 5 13:02:42 PST 2014

Hoi allemaal,

Dinsdag aanstaande, de 11e, is er weer een Perl Mongers Groningen
bijeenkomst. Als er belangstelling is tenminste.

Ik hoorde van iemand van Ambrosius dat het de afgelopen keren behoorlijk
druk was!

Ik kan deze keer wel en ben van plan iemand mee te nemen; het iemand die
de eerste stappen op het gebied van raspberry's en arduino's nog moet maar
wel heel graag wil zetten. Verder is het een uitstekende programmeur.
Python, dat wel, maar volgens mij is ie nieuwsgierig genoeg om ook wat
Perl op te pikken.

Mijn voorstel voor de 11e februari:
- 18:15 Kohinoor van India (Oostersingel; http://kohinoorvanindia.nl/)
- 20-22u: bijeenkomst in lokaal Ambrosius (http://www.lokaalambrosius.nl/)

Wil je mee komen eten, laat dat van te voren weten; dan kan ik evt
reserveren.

Groetjes en tot dinsdag,