[Groningen-pm] Groningen meeting 12 Augustus

Th. J. van Hoesel th.j.v.hoesel at gmail.com
Mon Aug 11 03:09:02 PDT 2014

Hallo Hermen en anderen…

ik heb het eigenlijk veel te druk, maar als ik het slim in elkaar vlecht, kan ik wellicht wél komen, maar moet dan wel uiterlijk 21:46 met de trein richting Eindhoven. Dat houdt in dat ik dus uiterlijk 21:15 uit de voeten moet vanaf ‘waar we samen komen’. Dan heb ik toch nog een uur een ‘technische bijeenkomst’ gehad.

Zowel de bijeenkomst bij Hotels.nl, met Remko als gastheer alswel het Launch-Café bevielen erg goed.

Groeten

Theo