[Groningen-pm] Meeting 10 september 2013

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Tue Sep 10 07:45:10 PDT 2013

Op 09-09-13 14:29, Hermen Lesscher schreef:
> Hallo,
>
> is er interesse voor morgenavond?
> Eten bij Indiër? Makkelijk op loopafstand van Ambrosius.

Mij komt het eerlijk gezegd ook niet zo goed uit. Van het weekend heb ik
hier geschilderd, en er zijn nog veel lampen die opgehangen moeten
worden e.d.  En ik weet ook dat Harm niet kan.

Ik stel daarom voor dat we het deze keer maar niet door laten gaan, want
als ik het goed begrijp kan alleen Hermen.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl