[Groningen-pm] 12-11

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Nov 11 04:02:26 PST 2013

Hoi Paul,

Ik ben van plan te komen, en hoop ook dat er meer animo is. Lijkt me
jammer om te laten verwateren, en bovendien heb ik wel zin in Indiaas
(meteen mijn eetvoorkeur, dus).

Groet, Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"