[Groningen-pm] bijeenkomst 14 mei

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Tue May 14 02:38:03 PDT 2013

Hoi allemaal,

Ik heb alleen de "exacte" tijden:
- 18:15 eten bij pizzeria rigoletto http://rigoletto-pizzeria.nl‎
  Rigoletto is te vinden aan het eind (noordzijde) van de
  Nieuwe Ebbingestraat, zie de site.
- 20 uur bijeenkomst in lokaal ambrosius http://lokaalambrosius.nl
  Lokaal Ambrosius is te vinden in het midden van de Nieuwe Weg, noordzijde.

Heeft er nog iemand parkeertips voor Theo?

>>> http://www.moghul.nl/
>>> http://www.rigoletto-pizzeria.nl/