[Groningen-pm] bijeenkomst 14 mei

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Sat May 4 04:49:26 PDT 2013

Beste allemaal,

Dinsdag 14 mei is de eerstkomende 2e dinsdag van de maand.
Tijd dus voor een bijeenkomst van de Perl Mongers Groningen.

We staan nog niet in de agenda van lokaal Ambrosius, maar wat mij betreft
houden we de bijeenkomst weer daar (20-22 uur). Volgens mij zijn we
welkom.

Als onderwerp stel ik commandline optieafhandeling voor. Er zijn maar
liefst 63 verschillende Getopt modules op cpan. Wie gebruik welke? Waarom?
Er zijn modules die uitermate geschikt zijn voor OO, andere meer geschikt
voor een script. Neem stukjes code mee en vertel je ervaringen.

Ik zal mijn hoogbejaarde laptop meebrengen in de hoop daar iets vanaf te
presenteren.

Uiteraard zijn andere voorstellen welkom!

Dan is er nog eten. Helaas zijn we Wagamama-loos. Wat zijn de
alternatieven, gegeven dat we binnen korte tijd het eten op moeten hebben?
Ambrosius heeft pie's, ook vegetarisch, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Ik neem aan dat als we met z'n allen komen eten, dat we dat moeten
reserveren. Heeft iemand daar informatie over? Andere ideeen?