[Groningen-pm] Eerst volgende bijeenkomst...

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Wed Jun 5 03:42:22 PDT 2013

On 05-06-13 12:17, Th. J. van Hoesel wrote:
> en niet weer bij de pizzaria ?

Voor de bijeenkomst hebben we vaak een etentje voor de mensen die daar
zin in hebben. De vorige keer was dat bij een pizzeria.
We moesten daar de vorige keer erg lang wachten, dus dat gaan we
waarschijnlijk niet weer doen.

Iemand (Hermen?) vertelde over een Indiaas restaurant aan de
Oostersingel waar het goed eten was. Misschien dat het dit restaurant
is?? http://www.kohinoorvanindia.nl/

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl