[Groningen-pm] Bijeenkomst 9 Juli 2013

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Jul 8 14:17:09 PDT 2013

Niet dat mijn mening voor morgen meeteld, maar toch:

Ik vond de Indiaas erg lekker, goed qua ligging, en niet duur.
[Amsterdam is altijd veel duurder, en da's bij een chinees...]

Groetjes, en veel plezier morgen,

Hermen

On 08/07/2013 22:48 , Paul van der Vlis wrote:

> Best aardig.

> Dat lag er aan wat je nam. Als ik me niet vergis had ik een gerecht
> genomen van 11 euro. Ik vind dat wel meevallen.
>
> Ik denk alleen dat we daar beter niet kunnen "delen".
>
> Wat mij betreft gaan we er weer naar toe.
>
> Ik wou ook komen.
>
> Groet,
> Paul.

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut