[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Jan 8 07:56:15 PST 2013

Hallo allemaal,
Nog wat ziekig hier, dus, ik ga het ook niet redden, en ik ga ook niet
naar Amsterdam.

Groetjes, maar hopelijk wel tot volgende maand!

Hermen Lesscher

On 08-01-13 16:39, Paul van der Vlis wrote:
> Hallo,
>
> Tot nu toe zijn er geen aanmeldingen behalve mijzelf, ik wou daarom nu
> ook maar afzeggen. Want erg goed komt het niet uit vandaag.
>
> Groetjes,
> Paul.

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut