[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Mon Feb 11 03:41:34 PST 2013

Hallo,

Wat vinden de anderen van de tweede woensdag van de maand?

En is het misschien een optie om dat deze week al te doen?

( Overdag kan ik in principe ook wel, maar ik heb wel een voorkeur voor
's avonds. En overdag ga je niet zo snel samen iets eten, en dat vond ik
toch ook altijd leuk. )

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl