[Groningen-pm] Bijeenkomst 13 augustus 2013

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Tue Aug 13 07:00:52 PDT 2013

Volgens mij moet je nooit te druk zijn voor zo'n event!

Ik kan wel, en wil ook wel alleen eten.

Maar volgens  mij tel ik slechts Paul. Nog meer gegadigden?

Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"