[Groningen-pm] komende dinsdag

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Sat Sep 8 02:48:31 PDT 2012

Hoi allemaal,

Dit is nog nooit gebeurd: we kunnen nu kiezen uit meer dan 3 locaties!!
Bedankt voor jullie aanbod allemaal.

Aangezien er al aardig wat werk achter de schermen is gedaan stel ik voor
naar Lokaal Ambrosius te gaan, Nieuweweg 20a.
De mensen daar rekenen op ons. Zie http://www.lokaalambrosius.nl/
zie Route. Paul: Harm zal er zijn.

We zullen wel consumties moeten kopen. Gewone zaken zijn aanwezig (koffie,
thee, drank, sapjes etc) maar als je wat speciaals wilt laat het dan op de
mailing lijst weten.

Zoals gezegd het "lokaal" is officieel nog niet open, maar al wel volledig
ingericht. Ik weet niet of er al netwerk is.

Ik hoor wel of er bezwaren zijn.

Waar gaan we eten en wie is daar bij? Voorstel: Wagamama Vismarkt om 18:15.