[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Tue Oct 9 06:56:15 PDT 2012

Op 09-10-12 11:40, Arthur Bauman schreef:

> Het wordt dan wel 19.30. Als dat te laat wordt dan doen we het een ander
> keer.

Dat lijkt me net een beetje te krap.

Ik sprak net Harm, en ik heb met hem afgesproken dat we toch maar gaan
eten bij bla-bla. Daar wou hij namelijk ook altijd nog eens een keer
heen. Dus we zijn tenminste met zijn drieën bij het eten.
http://www.bla-bla.nl/groningen.html

Dus om 18:15 bij Bla-bla, of om 20:00 bij Ambrosius.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl