[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Tue Oct 9 01:29:52 PDT 2012

Op 08-10-12 18:58, Hermen Lesscher schreef:
> Ik ben er ook bij, als er genoeg mensen zijn.

Er komen wat weinig mensen. ik tel Gerhard, Arthur, Hermen en mijzelf.
Maar het lijkt me dat het net kan, wie weet komen er nog een paar meer.

> Vond Ambrosius ook goed als locatie, en als het kan wil ik ook meeeten,
> misschien weer BlaBla?

Voor het eten tel ik alleen Hermen en mijzelf, want Arthur kan pas na
19:00 uur en normaal gaan we om 18:15 al eten.

We zouden ook nog een 'laat etentje' bij Ambrosius kunnen doen, kort na
19:00. Dan kan Arthur ook, en wellicht eet ook Harm dan mee. Ik stel
voor dat ik die optie nog even met Harm ga overleggen.

Wellicht is onderstaande tekst over parkeren bij Ambrosius nog interessant.

Groet,
Paul.

--------
Parkeren bij Ambrosius

Ik heb de site van de gemeente bekeken, volgens mij moet je in heel
Binnenstad-Oost 's avonds tot 22:00 uur betalen voor parkeren.
http://gemeente.groningen.nl/winkelen/parkeren-voor-bezoekers-1/

Het dichtst bijzijnde alternatief lijkt het Oosterpark te zijn.
Het lijkt me dat er geparkeerd kan worden in de buurt van de centrale
Doktersdienst, Damsterdiep 191, 9713EC.
Alternatief is aan de andere kant van het Damsterdiep bij voormalig
Hotel Groningen Garni, Damsterdiep 94, 9713EK. Maar dan moet je wel
ergens keren op het Damsterdiep.
Of eventueel nog de woonbuurt rond Petrus Campersingel 17, 9713AC.

Om vanaf daar bij Ambrosius te komen moet je over het Damsterdiep
richting de binnenstad lopen. Bij de nieuwe parkeergarage sla je schuin
naar rechts af, de Nieuweweg op. Het is dan op nummer 20A. Het schijnt
dat je vanaf het Damsterdiep de Martinitoren kunt zien, in die richting
moet je lopen. Volgens Google is het 5 minuten.

Uiteraard kun je ook in de parkeergarage gaan staan of in de Nieuweweg
zelf. Maar de parkeergarage kost €2,10 per uur. Op de Nieuweweg schijnt
het €1,40 te kosten, maar je mag daar maar maximaal een uur staan, dus
je moet bijvullen.

http://www.vandervlis.nl