[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Oct 8 09:58:52 PDT 2012

Ik ben er ook bij, als er genoeg mensen zijn.

Vond Ambrosius ook goed als locatie, en als het kan wil ik ook meeeten,
misschien weer BlaBla?

Groetjes, Hermen

On 04/10/2012 20:31 , Gerhard C. Muntingh wrote:
> Leuk, ik ben er bij, maar niet met eten. Ambrosius is ook uitstekend als
> locatie.
>

> Groeten,
>
> Gerhard.

"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"
                                                         -- Kurt Vonnegut