[Groningen-pm] Tweede dinsdag

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Thu Oct 4 06:04:12 PDT 2012

Hallo,

Volgende week is het alweer de tweede dinsdag van de maand.

Is er interesse voor een bijeenkomst?
Is er interesse voor een etentje vooraf?
Zullen we het weer doen bij Ambrosius?

Ik zag overigens dat we daar ook op de website staan, al is het
ondertussen verouderd: http://www.lokaalambrosius.nl/

De vorige keer zei Harm tegen me, dat hij ook best voor eten had kunnen
zorgen. Ergens wat bestellen is een optie, maar ze hebben zelf ook
mensen die koken. Het is nog steeds niet open, maar het zou me niets
verbazen als dat eind deze maand veranderd.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl