[Groningen-pm] Meeting

Piet Plomp pietplomp at xs4all.nl
Wed May 16 05:41:14 PDT 2012

Hoi allemaal,

Geweldig Arnoud dat we ook op jullie nieuwe kantoor terechtkunnen.
Ben benieuwd!

De afspraak van 21 juni (3e donderdag van juni) gaat wat mij betreft
gewoon door, alleen kan ik er niet bij zijn.

En ik had - na het succes van de vorige bijeenkomst - wel behoefte aan een
eerdere meeting, vandaar het voorstel voor de 7e juni.

Ben benieuwd naar mensen die de 7e wel kunnen komen of naar andere
voorstellen.

Groetjes,

Piet